«Ο κος Παπαδόπουλος, ο επικεφαλής της ΕΡΤ, είναι εκεί ακόμα και τον πληρώνουμε εμείς. Είναι δικό μας υπάλληλος» είπε με έντονο ύφος ο Λάκης Λαζόπουλος.
«Θεωρώ ότι δεν πρέπει να είμαστε υποκριτές, διότι όλοι έχουμε γυρίσει με το αυτοκίνητο κάποιο βράδυ που έχουμε πιει ένα ποτό. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι λάθος."""" δήλωσε η Διονυσία Γεωργιάδου