«Η τηλεόραση δεν είναι τώρα στις προτεραιότητές µου. Ωστόσο, δεν είναι κάτι το οποίο σκέφτοµαι να κάνω στο άµεσο µέλλον ή να ξαναγυρίσω», είπε μεταξύ άλλων η Μαντώ Γαστεράτου
Κάποτε πίστευα πως όλοι έχουν το δικαίωμα να εκφράζονται, αλλά όταν κάποιος γράφει «μόλις σε βρω θα σε σαπίσω», δεν πρόκειται να του δώσω χώρο, πρόσθεσε