Με λευκά τριαντάφυλλα η ομάδα του Αρη στην Τούμπα, τίμησε τη μνήμη των οπαδών του ΠΑΟΚ
Αντιπροσωπεία της ΠΑΕ Αρης, με επικεφαλής τους Ρέγες και Γκουγκουλιά, έδωσε το «παρών» στη Τούμπα, όπου και εναπόθεσε λουλούδια προς τιμήν των αδικοχαμένων οπαδών του ΠΑΟΚ στο δυστύχημα της Ρουμανίας.